من عشقتو میخوام

بارا ن عشق THE RAIN OF LOVE

یک آرزو دارم:یکدیگر را دوست بداریم و به عقاید و نظرات دیگران احترام بگذاریم.در برابر عشق و محبت قدرشناس باشیم.ولی هرروز شاهد پیشرفت رفتارهای ضداخلاقی هستیم!

من عشقتو میخوام

 

 

من عشقتو میخواستم
من عشقتو میخواستم که مثل کوه استوار باشه
قلبتو میخواستم که با قلب من یکی بشه
قلب من سالها انتظارت رو کشید
همه ی شیره ی جونم رو کشید
خدا تورو به من داد ولی تو باور نداری
که منم برا تو یار و همدمم
من نگاهتو می خوام  که قشنگ ترین غزل هاست  
صحبت از فاجعه ی عشق با من از روز ازل بود
من یه عاشق غریبم با دلی خون و شکسته
 
اشک من اشک غروبه رو تن پیچک خسته
آخ که چشمات چه قشنگه با غزل های نگاهت  

آخ که چشمات چه قشنگه
چه قشنگه حرف چشمات  با نگاه عاشق من
کاش می موند همیشه باقی لحظه های با تو بودن
بی تو همیشه فکر رفتن رو دارم
اگه امروز بمونم واسه فردا چی دارم 
پس چرا باید بمونم من که تو سینه یه آهم
پس چرا باید بمونم من که تو رنگا سیاهم
حالا من خسته از این راه می کَنم قلبمو از جا
شاید این قصه ی کوتاه سهم من بوده تو دنیا 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 6 اسفند 1398برچسب:,ساعت15:39توسط عاشق باران | |